Konspekt: członkowie rodziny; gramatyka – pytania Who is it

Przyłącz się do dyskusji na temat planów zajęć lub opublikuj swój konspekt. A może wspólnymi siłami wymyślimy jakiś ciekawy schemat lekcji? Nie zwlekaj.
Wiecej konspektów znajdziesz także na www.jezykangielski.org/nauczyciel.html

Konspekt: członkowie rodziny; gramatyka – pytania Who is it

Postprzez Admin » 29 maja 2015, o 09:36

Przedmiot: j. Angielski
Klasa: 1a
Prowadzący Agnieszka Wloka
Liczba uczniów:
Cele operacyjne:
Uczeń zna słownictwo związane z członkami rodziny
Uczeń potrafi opisać fotografię ze swoją rodziną
Uczeń potrafi wskazać odpowiednią osobę po usłyszeniu słowa piosenki
Uczeń kojarzy obrazek, dźwięk i wyraz napisany – w obrębie tematu: rodzina
Uczeń potrafi powtórzyć słowa piosenki
Uczeń doskonali umiejętność adekwatnego reagowania na polecenia i pytania nauczyciela

Treści: słownictwo – członkowie rodziny; gramatyka – pytania Who is it? Where is it? Can you see?

Dział programu realizowanego: Rodzina (The family)

Przewidziane problemy, które mogą wystąpić: Uczniowie mogą nie rozumieć polecań kierowanych do nich w j. Angielskim; może wystąpić brak przygotowania do zajęć (brak książki, podręcznika); mogą wystąpić problemy z dyscyplina w trakcie zabaw ruchowo-muzycznych; mogą nastąpić konflikty w trakcie pracy w parach.

Niezbędne pomoce: odtwarzacz i płyta CD; rysunek drzewa; karty pracy – drzewa genealogiczne; fotografie rodziny; napisy – nazwy członków rodziny; flashcards; podręcznik i ćwiczenia

Przebieg zajęć:

1. Dzieci i nauczyciel siedzą na krzesełkach w kręgu na dywanie i po przywitaniu wysłuchują piosenki powtarzając zwrot: How are you? (8. CD1)
2. Nauczyciel wprowadza temat „Family” poprzez zapoznanie dzieci z dużym drzewem genealogicznym, na którym rozkłada z dziećmi flashcards nazywając głośno postaci – dzieci domyślają się znaczenia słów i tłumaczą.
3. Nauczyciel prosi dzieci o dobranie wyrazów (rozsypanych na dywanie) – nazw członków rodziny- podczas gdy sam nazywa jeszcze raz postaci.
4. Nauczyciel zaprasza dzieci do wysłuchania rapu 28. CD1 - podczas niej prezentuje poszczególne słowa na flashcards.
5. Dzieci prezentują swoje zdjęcia, a nauczyciel pyta: Who is it?
6. Zaproszenie dzieci do ławek i otworzenia książek – pytania do ilustracji. Nauczyciel wybiera jednego ucznia i przewiązuje mu oczy chustką; razem z nim zadaje pytania: Can you see....? Where is...?
7. Dzieci w parach podejmują grę, którą mają w podręczniku odsłuchując nagrania - 31.CD1
8. Nauczyciel dziękuje za zajęcia i rozdaje odznaki.
Admin
Administrator
 
Posty: 420
Dołączył(a): 19 lis 2008, o 19:50
Lokalizacja: Opole

Re: Konspekt: członkowie rodziny; gramatyka – pytania Who i

Postprzez miekl26 » 6 kwi 2018, o 16:54

Taka gramatyka ejst bardzo trudna i nie każdy to pojmuje
miekl26
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6 kwi 2018, o 16:52


Powrót do Konspekty zajęć z języka angielskiego

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron